JEJMS

think twice, that's my only advice

Klagomur

Kategori: Allmänt

Mitt i jobbvecka. Det är väldigt intensivt. 
Jag har fått ett nytt uppdrag, ett uppdrag som bara jag har. Ett uppdrag som jag ska göra tillsammans med föreståndare och psykolog. Och ja, jag känner mig lite häftig och stolt. 

Uppdraget i kombination med turbulens i mina vanliga uppgifter har resulterat i att jag på 4 dygn sovit totalt ca 14 timmar. En utvilad Jessica brukar ha ungefär 9 timmar i ryggen. På 4 lediga dygn hade jag alltså skrapat ihop minst 36 timmar. Japp, do the math, jag är inte i mitt fräschaste skick..

MEN i detta nu har jag fått möjlighet att bara ligga på soffan och softa lite. Jag har ingen stress i kroppen för jag har en unge hos mig men hen ville softa på sitt rum. - Okej då! 
Avslappnat tillstånd, ljuva ljuva tillstånd.


Kommentarer

  • Rosalinda säger:

    hur söt är du inte på den bilden då? haha

    Svar: Haha!
    Jejms

    2016-01-23 | 18:34:27
    Bloggadress: http://rosalinda-nordling.blogspot.se/
  • Emma säger:

    Alltså!!! Söt-unge du är! 😂

    Svar: Äsch då!
    Jejms

    2016-01-24 | 10:11:24

Kommentera inlägget här: