JEJMS

think twice, that's my only advice

Symptom-fri

Kategori: Allmänt

Scrollade här. Det var tungt. Jag har typ inga läsare, men i alla fall, sorry. Här kommer en lill-kompensation.

Jag har haft en bra dag. Kännt mig lite frisk i själen. Jag går på jobb imorgon och det känns kul. Schemat är fyllt med fina kollegisar hela veckan. 
Förra jobbveckan åkte vi pulka. Jag skrattade så tårarna sprutade. Jag skrattade inte så länge och så mycket under de 3 veckorna jag hade ledigt i jul. Missförstå mig inte, jag hade en jättefin ledighet. Poängen är att mitt jobb är högt och lågt, och topparna är så höga så de är oförglömliga. Därav är jag ännu kvar på mitt jobb. För vissa dagar ÄR det världens bästa jobb. 
Hursomhelst idag har jag mått bra. Det var mysigt att komma till Näs. Jag har använt mamma som bollplank kring mina närmsta planer i livet. Mamman - världens bästa bollplank! 
Solen skiner och även om den inte är här kan man ana löftet om en vår. 

Såå, jag är inne i en av mina tyngre tider i livet. Många dagar kräver en del arbete för att i slutet få kallas bra. Men så ibland bara är dagen det, bra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: