JEJMS

think twice, that's my only advice

Livet mitt..

Kategori: Allmänt

Borta, blankt. Finns inte mer! Jag vill grina, ska sanningen fram gjorde jag det. Hela mitt liv, varenda bild, vartenda foto, all musik, mitt liv, Jessica/James/Jamie/Jemms/Jessan/Jessie/Persika. Det finns inte mer. Allt. Jag vill grina.

När du skrattar så mycket, så det börjar värka i huvudet, käken krampar och man börjar hosta. När du skrattar så mycket så du hostar så mycket att du får blodsmak i munnen. Du, då är det jävligt roligt!

Nu skulle jag följt min egen trend o lagt ett foto här, men jag har inga! Du får helt enkelt blunda o föreställa dig mitt flin ;) PÖSS HEJ!

Kommentarer

  • Emla säger:

    Joo ja tackar ja,
    ditt så-man-inte-har-tid-över-att-andas-skratt fick man sig en rejäl dos av igår kväll. Som vi snackat om förr; Vi borde sätta upp bevakningskameror i hela huset. Då skulle jag bränna denna scen på DVD. Slänga i skivan i DVD´n och trycka på REPEAT.
    Ett stort Tack till Kenta som ringde, Tack Marcus som sålde mobilen, Tack Nokia som tillverkade den, Tack Ragnar som kasta mobilen, tack tack TACK!!!

    2007-09-03 | 13:58:45
    Bloggadress: http://emlaforfan.blogg.se

Kommentera inlägget här: