JEJMS

think twice, that's my only advice

Älskade vän

Kategori: Allmänt

Sverige, Sverige älskade vän..

Idag är det 2 april och jag har alltså inte arbetat sen jag kom hem den 25 mars, okej, okej det är bara en vecka och jag ska sluta tycka synd om mig själv och försöka lida med till exempel Johannes istället. När jag vaknar på dagarna går jag in och gör nån slags fruktost, kollar på tv ett tag. Leker med hunden och katten, sitter här och kollar runt. Kl 12-1 tar jag mig själv i kragen och går en timme på näs socken. Näs is the shit, men vissa dagar blåser det nåt helt vanvittigt. Idag var andra gången jag inte kunde få in nån annan tanke än aj aj aj vad ont det gör i öronen, aj aj aj det strålar ut i hela huvudet aj aj aj!

Du.Undrar vad du gör nu. Undrar vad du tänker på nu.

Glasen glittrar tyst på vårt bord, lika tomma som ord, visst är kärleken stor?

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    jaaha, jag dricker öl, o så tänker jag på dej såklart ;) ...

    2009-04-03 | 21:41:18
    Bloggadress: http://ceth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: