JEJMS

think twice, that's my only advice

Vi har ju skuggorna bakom oss, trots allt :)

Kategori: Allmänt

17 maj i 3 minuter till. Världens mysigaste helg, verkligen! Fan vad man har det bra, När man har det så bra som jag har nu (och då menar jag väl lite mera mentalt det är ju inte så att jag skulle tacka nej till att byta den här smala soffan och sovsäcken mot min renbäddade breda säng och duntäcke), men ja då blir det helt plötsligt lite för mycket att ta in, lite för bra för att vara sant och jag fäller ut taggarna. Förbereder mig på smällen som kommer när som helst nu, dagen när bubblan spricker. 

MEN jag ska jobba på det, sluta vänta på smällen, bara ta dagen som den kommer och skulle nu den där smällen komma så tar jag det då. Det finns ingen väg tillbaka men massvis med vägar framåt, bara att vandra vidare. Lever gör jag för att det är kul att leva, 

Kommentarer

  • Jonna säger:

    :) du gør mig glad. Står hær och saknar dig men gud vilken super-helg det var och att du kom gjorde allt. Hoppas resan hem går fint. Lever gør jag før att det ær kul att leva, Amen. :) Puss o klem

    2009-05-18 | 12:42:11
    Bloggadress: http://jonnasblandband.blogg.se/
  • Cecilia säger:

    :) Härligt! In med taggarna min vackra igelkott!

    2009-05-20 | 23:06:52
    Bloggadress: http://ceth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: