JEJMS

think twice, that's my only advice

Such great heights

Kategori: Allmänt

The will see us waving from such great heights, "come down now" they'll say.. But everything looks perfect from far away, "come down now!" But we'll stay....

Måste man bli vuxen? Jag tror inte jag vill. Men det går inte att stoppa, inte vad jag vet. Om jag inte kan stoppa det måste jag göra nåt bra av det. Hur vet man vad som är rätt? Hur vet man ifall det är en undermedveten influens i sinnet som stoppar eller om det är trycket utifrån. Media, samhället, vännerna. Grupptrycket. Lev i nuet, fånga dagen. Ja, jag vet det är underbart. Men ibland så kommer morgondagen och dagen efter, och räkningen för igår när jag levde i nuet. Vem ska betala den? Ja just det, det var jag.

Ge mig en uppenbarelse. Eller bara en liten ledtråd, min hjärna trivs i högvarv så jag kan lista ut resten själv.    

Kommentarer

  • Rosalinda säger:

    Om jag förstår min UNGA dam rätt, vad du har på hjärnan.. så skulle jag nog kunna komma med några kloka ord. VI får ta och prata nån dag..

    vilket börjar bli väldig sällan :(

    2010-02-04 | 15:50:00
    Bloggadress: http://nordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: