JEJMS

think twice, that's my only advice

Hoppet är ute för 2012

Kategori: Allmänt

Det senaste året det vill säga 2011, har jag med jämna mellanrum spottat och svurit över att jag inte hittar någon tejp, jag har ett tydligt minne av att jag köpt ett 3-pack men det har inte tyckts finnas i lägenheten vi kallar hem. MEN 1:a advent i år rotade jag fram den lilla jullådan med gardiner, några tomtar, dukar och adventsljusstakar och se DÄR, jag hade tydligen bedömt att någon tejp behöver vi inte förrän det är dags att slå in julklappar. Jaja frid och fröjd. Tills idag när jag skulle slå in de allra sista klapparna och tejprullen jag lade i julklappskassen den 1:a advent TAR SLUT. Men jag har ju två till.... Ja jo, men var har jag lagt dom då??! JAG BLIR JU BARA SÅ TRÖTT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: