JEJMS

think twice, that's my only advice

Sömnlös på Irisdalsgatan

Kategori: Allmänt

En vecka, 7 dagar, 168 timmar, 10 080 minuter (sekunderna hade för många siffror för miniräknaren så jag skippar dom) så länge har jag legat sömnlös inpå småtimmarna. JAG LEVER I MISÄR! Undrar om lördagen räknas, jag somnade inom ett par minuter men klockan var ju faktiskt närmare 03.. Det värsta är att med den ljuva insomningen som tog plats i lördags slog tanken mig igår att jag hade vin kvar. "Herreguuuuud" tänkte jag "jag kommer bli alkoholist!" Undrar varför det varit såhär, det är nog stressen, det är alltid stressen.

- Jag har ont i magen.
- Är du stressad?
- Jag har ont i bröstet.
- Är du stressad?
- Jag tappar minnet.
- Är du stressad?
- Jag är yr.
- Är du stressad?
- Jag är hungrig.
- Är du stressad?

Men jag tror faktiskt det är lite stress i mitt fall just nu. Som när man kommer sent i säng och ska upp tidigt och man tänker "shit, jag ska upp om 5 1/2 timmar!!". Sen tickar klockan, 5, 4 1/2, 4 TIMMAR. Man får panik och sömntåget känns mer som att det åker ifrån dig än kommer emot dig. Exakt det diagnostiserar jag mitt problem som. Hoppas på bättre lycka ikväll då jag faktiskt har skaffat mig LIIIIIITE, oooo så lite (men ändå) överblick på plugget, plus att jag skypade med jenterna idag och dom låg också efter, vissa värre än mig... Wish me luck :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: