JEJMS

think twice, that's my only advice

Utveckling

Kategori: Allmänt

Jag satt här djupt försjunken i böckerna och musikhjälpen när jag hörde Mios små tassisar komma smygande, medvetet eller inte påminde hon mig om att det var nog dags att rasta henne. När jag konverserade med henne i mitt Mio-tonläge började jag fundera på vad jag brukade kalla henne när hon var liten och inte alltför rumsren. Skithund... nä... snoop dog... njaaaa...snoop doggy dog...mjaaa...DOGGE DOGGESKITOO, så var det ja!

Det slog mig vad chockad jag var över allt jobb med en hundvalp, vilka problem jag hade med kväljningarna jag fick varje gång jag skulle plocka upp bajs, hur många gånger om dagen jag torkade kiss. Knappast något jag tänkte på då men jag blev ju faktiskt en erfarenhet rikare.

Förbättring, tillväxt, mognande, framåtskridande, framsteg, förkovran, progress, evolution, uppsving, utveckling kan ske på många olika sätt men den sker i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: