JEJMS

think twice, that's my only advice

Den som tvekar för länge..

Kategori: Allmänt

.. blir tvungen att byta underkläder!
Tillslut gav jag upp, ångesten kom och växte. Paniken närmade sig och förfallet av boningen kallad jag, blev allt för grav. Hunden åt laddare, hunden åt kajal, pudret tog slut, rougen med. Håret förbyttes mot något risigt. Bilen fick nya småfel som kan få en kvinna med en dålig dag att pressas nära tårarna. Jag gav upp, jag tror att detta gett mig någon slags motivation att stå ut en omgång till. Det blir nog bra, med rätt inställning blir det säkert kul.
Nu ska jag skriva ett mejl till arbetsförmedlingen (vi kallar oss arbetsförmedlare men vi förmedlar mest bara skitsnack) och meddela att jag inte är i behov att deras äckliga tjänster längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: