JEJMS

think twice, that's my only advice

Skitbil!!

Kategori: Allmänt

Åååååh! Om det finns en högre makt, eller om karma är på riktigt så är det nån jävel som har nåt emot mig.. Min bil verkar dö långsamt. I somras tappade jag bort en nyckel, jag mindes varför jag använt just den nyckeln när jag tog min andra och märkte att bilen inte går att låsa upp från förarsidan. Jaja det kan man väl leva med. Något jag lärt mig den svåra vägen är att bilen under vinterhalvåret blir sur om man inte gasar ur den ordentligt. Ett kärringstopp när man backar ut från sin parkering kan med andra ord vara förödande. MEN NU! Nu har bilfan blivit nästintill omöjlig att starta då den gamla skitnyckeln knappt vill går runt i tändningen.. Hur kul är det då när man är inne på en parkering i stan, bestämmer sig för att vända bilen och ta den där parkeringen man just körde förbi. Mitt i alltihop får man motorstopp och där står man och blockar hela skiten medan man febrilt försöker få runt tändningen, när man väl får det har man glömt att plattan måste ner i mattan så skiten inte surnar. Och nu regnar det oxå.

Kommentarer

  • Emma Nordling säger:

    Hey sister, go sister, soul sister, flow sister. Hey sister, go sister, soul sister, ...

    2011-01-21 | 09:00:06

Kommentera inlägget här: