JEJMS

think twice, that's my only advice

Jag är B..

Kategori: Allmänt

Sjukt nöjd! Fick ett B på de första 7,5 hp pedagogik och fick just veta att jag fick ett B på den andra 7,5:an oxå. Undrar vad som händer ifall jag nailar ett A på de återstående två.. Kan jag få ett A i pedagogik då eller blir jag sittandes med ett B? Oavsett är jag galet nöjd med mina B:n :) 

/ Stolt tjej.


Annars går väl bilen bra, har inte haft några strömavbrott på senaste. Typ. Det blåser rätt mycket och blir mörkare och mörkare. Mindre roliga saker sker, roliga saker sker oxå. Nån gång ibland blir man påmind om att man är vuxen, det här är livet, like it or not. Ja, vuxen och vuxen, jag kommer på mig själv med att känna mig precis lika liten som jag gjorde för 10 år sen, och för 20 år sen med för den delen..

/ Liten tjej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: