JEJMS

think twice, that's my only advice

Jag har blivit LURAD...

Kategori: Allmänt

Haha, orsaken till att jag har ett tiotal "missade" samtal i veckan från mystiska nummer är detta. Jag är en sån person som ignorerar samtal som kommer från telefonförsäljare eller marknadsundersökningar. De senaste dagarna har det dock ringt helt frenetiskt på den rackarns luren. Så jag bestämde mig för att svara på ett samtal. Jag skulle vara kort och på gränsen till otrevlig och bara säga nej tack.
 
Och så börjar det. Ditt nummer slutar på 88 eller hur? Ja. Då stämmer det att du har gått vidare i en lottdragning som pågår i 20 dagar du har chans till vinst alla dagar. Bla bla bla. Rösten i mitt huvud: "tänk om du vinner, spelar man inte kan man inte vinna, tänk om..!". Jahapp, en kommer troligtvis svära över detta om ett par veckor när jag inte vunnit ett korvöre och sitter i telefonkö för att avsluta skiten.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: