JEJMS

think twice, that's my only advice

Ljuva höst!

Kategori: Allmänt

Nu är du fasen här!! Regnet fullkomligt öööööser ner, jag har serverat mig själv en kopp K, tänt ljus och tinat en bulle från frysen. Mys mä mig själv. Svävar fortfarnde på moln efter månadens händelse igår. Säsongspremiären av Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami gör mig lycklig. Många skrattar åt mig, och tror att jag skämtar angående mitt absoluta favoritprogram, men jag menar allvar. Och det bästa av allt! Den här säsongen har Maria fått en bästis, Mindy, och Mindy är lika underbar som Maria, alltså lycka gånger TVÅ!! OMG!
 
Annars går bilen bra... Jobbet känns apmycket bättre efter det stora reformbytet för några veckor sen. Jag har blivit tillfrågad att vara med och rekrytera en ny, vilket är kewl. Ska sätta mina nyförvärvda kunskaper på prov, det e najjs. I övrigt har jag varit väldigt diplomatisk, känns som om jag kommit till nästa steg i att åldras. Ett sånt där steg som man ser tillbaka på och minns hur man rent mentalt ditsanserade sig från vissa människor med ursäkten att personen är så ung. Aaaru, för varje grå hårtstrå jag rycker blir jag lite visare..!
 
 
Fäääänk ju and good najjt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: