JEJMS

think twice, that's my only advice

BRÄND!!

Kategori: Allmänt

Jag. Jag är ju så fruktansvärt bränd! Jag är så himla dålig på att vara distansare. Istället för att ringa en av mina hjälpsamma kursare när jag får lite motvind lägger jag ner för dagen när detta sker. Sen sitter man här, dagen innan deadline. Jag är en hemsk hemsk männscha som har flutit igenom en hel termin med en sådan minimal ambitionsnivå. Men nu, nu du, nu har jag mött min like. Uppgiften som möjligen kan krossa mig. Uppgiften som chockar in mig i uppvaknandet av att jag måste skärpa mig. Hade jag någon moral i kroppen borde jag ringa CSN och säga att jag inte är värd deras pengar. Nääee! Nä, CSN är hemska männschor dom med så dom kan gott bidra med ett par kronor bara för att..! Imorgon senast 16.00 ska fem sidor in exklusive försättsblad och referensförteckning, vid lunch idag hade jag en halv. Nu har jag nästan tre, inte två och en halv utan nästan tre!! Usch för mig. Skäms. SKÄMS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: