JEJMS

think twice, that's my only advice

Fjantigt

Kategori: Allmänt

Ibland undrar man vad som skiljer en vuxen männsika från en.. som inte är vuxen. Jag har haft en klar definition av den vuxna männsikan, men den har fått sig ett par törnar sen en tid tillbaka. Jag fascineras av människor som inte klarar av att ta ansvar för sig själva. Gnäller, klagar och skyller på auktoriteter i sammanhanget som enligt dom inte agerar rätt. Du har inte funderat på om du måste anpassa dig efter det som erbjuds och ansvara för att DU genomför det som förväntas. Det jag menar är att jag trodde att vuxna människor visste att man ansvarar för sig själv livet igenom. Men tydligen inte, Inte när man kan omformulera begreppet ansvar och gnälla sig fram.


Jag längtar till april, massor, massor, massor! En liten sväng till ett varmare land om året är bra för min själ.

2008 - Australien
2008 - Mallorca
2009 - Sydostasien
2010 - Egypten, El Gouna
2011 - Turkiet
2012 - Egypten, Sharm El Shejk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: