JEJMS

think twice, that's my only advice

Ingen risk

Kategori: Allmänt

Trött hund och bullbak. Joel ville att vi skulle baka många släta bullar och att de skulle vara krämiga inuti. Ehm, hur tänker du då? Råa? Tror jag behöver träna lite på just den punkten, släta krämiga bullar.. Moster Eva ringde i förmiddags, hon hade fått en avbokning så om inte jag skulle passa på och kolla tänderna. Tack och lov för det! Tydligen har jag jättefina tänder. Inte en påbörjan till hål, finfint tandkött och inga jättehemska men från snusningen, än så länge. Släktrabatten fick bli en liten polering så nu inbillar jag mig att dom är vitare än vanligt.

Känner mig lite hjärntvättad med tandvård sen Emma påbörjade sin utbildning. Funderar på om jag inte ska ta Folktandvården som verksamhet för min utvärdering, så kan jag verkligen hjärntvätta tillbaka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: