JEJMS

think twice, that's my only advice

Går som om jag skitit på mig...

Kategori: Allmänt

... och det värsta är att det finns en verklig risk att jag gör det också!! Jag har så ooooont! I hela kroppen men allra mest i framsida lår. Vetskapen är få förfunnat vilken nytta man har av framsida lår när man ska ta sig från stående läge ner till toalettstolen.. Jag önskar för typ första gången i mitt liv att jag vore man så jag kunde stå och göra ettan åtminstone. När jag var ute med Mio imorse kom jag på att det var fullt möjligt att gå i någorlunda takt om jag använde höfterna sådär som dom gör när de tävlar i gång. Hur löjlig ser inte en tjock tjej ut när hon går på det viset runt kvarteret med mjukiskläder, en opropertionerlig hund som drar och sliter och ett smärtsamt ansiktsuttryck. Och hur smidigt det gick att plocka upp efter henne.. det tänker jag inte ens gå in på!

www.seatup.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: