JEJMS

think twice, that's my only advice

Sjukt jävla glad!

Kategori: Allmänt

Jag är så jävla happy idag! Solen skiner och himlen är klarblå, älska våren. Vi snubblade lite på problemformuleringen till Buppsatsen igår, tog ett steg tillbaka och bestämde oss för att höras idag. En liiiten tanke kröp in i mitt huvud men jag slog bort den och tänkte att A-K kommer säkert på nåt bra. Idag skickade A-K ett förslag som jag inte såg nåt fel på men i ren desperation att visa att jag också funderat la jag fram min och hon gick i taget. Den är ju göörbra! Så ja, efter lite diskussion och mindmapping har JAG fixat problemformuleringen då ra...

Igår var jag nere på Polisen och fixade ett nytt pass. Bilden blev INTE bra. tjocktjej.se. Men vem fan bryr sig??! Ja, jag är lite småfet men jag tänker fanimig inte gå runt och må dåligt över det! Jag kan promenera/jogga för att det är bra för Mio och för att jag blir stolt över mig själv efteråt, kommer jag i de bästa jeansen är det bara ett plus. Kommer jag inte i dom tänker jag inte hänga läpp för det! Just idag är jag stark. Just idag är jag fin som jag är, just idag är jag smart, just idag är jag glad, just idag är jag JAG.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du vackra människa!

    2012-03-02 | 17:31:55
  • Rosalinda säger:

    Du är så jävla underbar! Nu fick du min dåliga dag glad igen. (+att du är grymt snygg precis som du är!!)

    2012-03-03 | 17:04:30
  • Emma säger:

    Puss!!

    2012-03-04 | 10:20:41

Kommentera inlägget här: