JEJMS

think twice, that's my only advice

Tillägnat Rosalinda <3

Kategori: Allmänt

I förmiddags fick jag ett sms av fina Rosalinda, en ren uppmuntran i form av att hon uppskattar att jag bloggar. Jag lägger en helt annan värdering i begreppet blogga än vad jag anser att jag gör här men det är la helt individuellt.. Jag kopplade just in radion och Christer drog igång: Vafaen är klockan redan två??! Klev upp imorse, kasta i mig lite frukost för att sedan koppla upp mig på Connect för handledning med de andra och Saga. Runt 12 sa vi hejdå och jag kasta mig till affärn för att lämna glas och köpa snus, 41,50 KRONOR för en dosa porta, SKJUT MIG!! Hem, in i duschen, telefonen ringde och en timme senare har jag och A-K reviderat forskningsplanen och hittat ett bra avstamp efter den handledning och de kommentarer vi fick idag. Nu ska jag plocka undan sen måste jag läsa. Hade tänkt läsa en hel bok idag men det kan jag ju glömma nu...

Ikväll är det tillvalskväll för stambytet, ska bli spännande och se en rackarns prototyp för vårt framtida badrum. Den 22:a april till den 11:e maj bor vi på Tott hotell dåraaa! Tack för mig.

PS. Jag saknar Rosalinda, Johanna och Cecilia massor massor massor!! Puss på er!

Kommentarer

  • Rosalinda säger:

    åh sötnos! Jag saknar dig också! Har varit borta för länge :(

    2012-03-08 | 14:46:42

Kommentera inlägget här: