JEJMS

think twice, that's my only advice

Drick sol och doft!!

Kategori: Allmänt

Nu grönskar det i dalens famn
Nu doftar äng och lid
Kom med, kom med på vandringsfärd
I vårens glada tid
Var dag är som en gyllne skål
Till bredden fylld med vin
Så drick min vän, drick sol och doft
Ty dagen den är din

Oooo JA! Sommarlov var det ja! Respondentskapet är inlämnat och uppsatsen ska bara kastas på lådan så tekniskt sett har jag sommarlov. Stack iväg på ett "snabbt ärende" i eftermiddags, tjii fick jag. Fet bilkö i hela stan, vecka 22! USCH! Efter ungerfär tre gånger så lång tid som beräknat kom jag iaf hem utan en köksradio och med picknickfille istället. Fick radion av görlsen när jag fyllde år men fick en liiiiite större och liiiiite bättre av Joelbitar så lämnade tillbaka görlsens idag. Så ifall ni undrar vad jag fick av er så blev det en sockerportionerare och en picknickfille istället.

Nästa vecka kommer jag för första gången sen slutet av augusti 2011 inte behöva ägna en ynka tanke åt plugget så jag ska roa mig med att jobba och städa upp i hemmet. Jons rum är fortfarande ett bombnedslag sen stambytet så tänkte reda ut det. Men framförallt ska jag sola om vädret tillåter, införskaffa skönlitteratur. Har inte sen skolstart kunna läsa en enda vanlig bok utan att få dåligt samvete gentemot kurslitterturen så i sommar ska det läsas! Och sist men inte minst ska jag shoppa upp resten av lönen så att jag är lika ruinerad som en rådis bara för att det är så KEEWWL att inte ha ett öre på kontot! YAY!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: