JEJMS

think twice, that's my only advice

Mot alla odds

Kategori: Allmänt

Hemkommen från worket dåra.. Intressanta kunder i driven idag. Först rullade idol-Olle fram med kepsen nerdrgaen och påminde lite om en skygg rabbis mitt i strålkastarljuset. Förutom att det inte fanns något strålkastarljus för serveringen var lika öde som Tjernobyl och jag bryr mig väl inte om honom, han är ju inte Bono precis! Sen kom Fien och Jenny, ganska mycket ballare än Idol-Olle om jag får säga det själv..

Räknade samtalen i min samtalslista och jag ringde idag 49 stycken samtal till rekryterare och chefer runt om i Svea Rikes Land, fick 10 napp. 10 respondenter var vad jag behövde men inte kunde jag väl tro att det skulle kräva 49 samtal att uppnå heller!
3-0 till Sverige och bröderna Söderström gapar i soffan. Jag tror jag kollar gårdagens BB på webben istället ja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAHA ja vad är Idol-Olle egentligen i förhållande till oss!

    2012-05-08 | 08:19:08

Kommentera inlägget här: