JEJMS

think twice, that's my only advice

Sannolikhetslära

Kategori: Allmänt

Hahahahahaaaah! Man behöver inte vara ointelligent för att vara dum:
"I institutionens korridorer hördes de plågsamma skriken från hans kollega som försökte motbevisa Newtons lag om gravitationen. Han gjorde det genom att oupphörligen släppa ett strykjärn på sin fot".

Jag gick och la mig igår. La undan böckerna för natten och studsade upp vid halv 7 imorse för att återgå till dom. Hann inte med så mycket innan jag märkte att nätverket inte fungerade som det skulle, fick lite panik samtidigt som jag nästan önskade att det inte skulle lösa sig så jag kunde slippa. Med lite innovativt tänkande fick jag dock ner tentan... på joels jobbdata som inte har word inlagt. Trodde att jag kunde få in det på ett usb på nåt vänster men lyckades ICKE och i all stress fick jag helt enkelt skriva av tentan till ett dokument på min dator. Så minus 40 minuter för min del. På grund av den tidsförlusten stressade jag igenom uppgifterna (i onödan visade det sig vid 1-tiden) och det är min stora fallgrop i tentaskriviningar. Jag är sämst på att gå tillbaka och komplettera, slutar alltid bara med att jag skrollar lite och skickar in det i ren uppgivenhet.
Så nä, antingen gick det, eller så gick det inte alls. Kommer ändå att bläddra i litteraturen hela maj för uppsatsens skull så blir det omtenta så jag får jag helt enkelt ta den smällen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: