JEJMS

think twice, that's my only advice

DET ÄR ÖÖÖÖVER NU!

Kategori: Allmänt

Veckan from hell har nått sin slutstation och jag pustar ut med ett nyfunnet lugn i kropp och själ. Mottagandet på LC, var över förväntan och under 4,5 timmars tentaskrivning var jag tvungen att tömma blåsan 6 gånger! Det var som att njurarna slängde iväg all vätska till blåsan utan att behålla en droppe till kroppen. Men jag tror att jag klarade godkänt, mycket tack vare Joelbitar. Han såg min panik och har uppmuntrat mig att nöta kvällarna igenom, lagat mat, fixat och donat för att ta bort moment som stressar mig.
 
Idag tog jag fet sovmorgon till klockan 8. Jag har saknat att kunna självvakna kl 8, det var väl en vecka av uppstigning 5.30 som krävdes för att komma i fas då. Säckat framför nyhetsmorgon, och nu blir det kaffe och ett kapitel om personlighetspsykologi.
 
Det bästa som finns är att ställa in en bok i bokhyllan för att man läst den och tentat av den. SKÖÖÖNT!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: