JEJMS

think twice, that's my only advice

STRUL

Kategori: Allmänt

Ååååh, vad det strular! Jag blir så trött på det här. Fjant-campus östersund lägger inte in några fysiska träffar men envisas med salstentor på varenda kurs-jävel. Den här gången kl 14-18. Jag tyckte tiden var lite konstig och mejlade för att dubbelkolla att det stämde. Fick svar att tiden som gällde var 8-11. Sagt och gjort jag anmäler mig till LC, som vill att jag ska kolla om jag kan skriva 8.30-11.30. Sagt och gjort, det gick fint. Lugnet infinner sig. Idag får jag ett mejl, där tentamensanordnare vill "förtydliga och undvika missförstånd"och meddelar att tiden är 14-18. Lite försent att veja för missförstånd kan jag tycka. Pratar med LC, som säger: "kan du kolla om du får sitta 11-15 eller 12-16 istället". Det här är ju bara för jävla töntigt, kan inte dom ringa varann och sen bara meddela mig vilken tid jag ska sitta för jag, jag bryr mig inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: