JEJMS

think twice, that's my only advice

WE ARE THE PEOPLE WHO RULE THE WORLD

Kategori: Allmänt

Borta - helt okej, men hemma - allra bäst! Helt klart. Vilken hemma-människa jag kommer på mig själv med att vara ändå. Det krävs inte många nätter i en främmande säng, ibland inte ens en hel förrän jag längtar hem till min egen. Sängen kan nog var det jag saknar mest när jag är borta, sett till matriella saker. Min bebis saknar jag alltid allra mest. Men det har varit en mycket trevlig helg. God mat, sund shopping och människor man tycker om.
 
Skrollade fejjan på fånen i morse hur lugn som helst när jag upptäckte: OBS! OBS! OBS! Kursansvarig har lagt ut 10.55 som sluttid för inlämningen imorgon. Hjäääälp, jag hade isigt räknat med 24.00 jag... Höhhö..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: