JEJMS

think twice, that's my only advice

Hunger games

Kategori: Allmänt

Såg Hunger Games härom kvällen. Lustigt vad man ser på världen, människors beteende och till och med filmer annorlunda efterhand som man utökar sina psykologiska kunskaper. Gillade filmen starkt iaf. En bra film är när eftertexten rullar och lusten faller på att bara playa om den igen, helt klart!
 
Idag står MOTIVATION, EMOTION och INTELLIGENCE på schemat. Tre kapitel borde jag klara innan sängläget ikväll. Rätt skönt när Joel har träning oxå då kan jag vara lite hårdare mot mig själv istället för att segna ihop i soffan med honom.
 
Igår hade jag det sista upplärnings-skiftet med den nya tjejen. Hon känns inte alls så färdigbakad som jag hade tänkt att hon skulle vara. Omständigheterna under upplärningen har dock inte varit helt optimala heller. Det segaste av allt är att jag får börja om från början om en dryg månad när hon åker till Australien. Men då går det nog bättre för fina Emma som ska läras upp. Det blir KEWL!
 
Nu åter till Atkinsons and Hilgaards introduction to psychology..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: