JEJMS

think twice, that's my only advice

Kräk och vel..

Kategori: Allmänt

Nu har jag skrubbat den sista mattan efter nattens kräkningar. Vad är grejen med hundar som ska tugga i sig en halv tennisboll för att senare på natten tömma ALLT maginnehåll? Och framförallt vad är grejen med hundar när de prompt ska kräkas på en matta, 3 gånger!!?
 
I helgen är det P-vård, vilket är kul egentligen men jag velar än. Jag har jobbat helg 5 veckor i rad och nu är jag ledig hela helgen, suget att då spendera lördagkvällen med jobbet är väl nästintill obefintligt egentligen. Men jag vet inte, har mer eller mindre lovat. Och det blir ju kul, men jag vet inte. Mest av allt behöver jag plugga, mina ambitioner innan terminstart flög iväg och jag har halkat efter SOM VANLIGT.. Mindfulness finnes inte här för jag fantiserar om löning och den 5 oktober då jag kan ta nya tag med ny delkurs och hålla jämna steg. You wish, James, you wish..
 
Min trogna läsarkrets som för övrigt kan räknas på en hand kunde inte heller bemöda sig med att kommentera vad de ser i tant-bilden, jag accepterar faktum. I'm ALL alone in the dark.
 
BRAFINTTACKHEJJHEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: