JEJMS

think twice, that's my only advice

Fläskläpp

Kategori:

Jo känn på den du! Svällande fläskläpp en lördagkväll på det här viset.. Nu kanske du tror att jag är på fyllan och villan och lyckats med nån minst sagt osmidig manöver. Eller du kanske tror att mitt hetsiga humör har tett sig från sin värsta sida. Att jag ska säga, "du skulle se den andre killen/tjejen". Ledsen att göra dig besviken men ärlighet varar längst..! En miss i kommunikationen ledde till att pappa på nåt märkligt vis kastade tryckarn åt mitt håll. JAG, jag sträckte mig efter den i tron att han skulle sträcka ut den. Resultatet? DVD, Det Vet Du, eine fleischläppe.

Tragiskt? Lite småsorgligt att en skaffar sig en fläskläpp i tv-soffan hemma hos mammen och pappen? Kanske lite. Man kan ju inte ligga på topp jämt, eller?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: