JEJMS

think twice, that's my only advice

When the going gets tough

Kategori: Allmänt

The tough get going. Man blir som man umgås, eller vänner är som en familj man valt själv. Unika och speciella det är vi alla och det är fint. Men det finaste i det stora hela tycker jag är när vi hittar likheter mellan oss. Att du och jag är lika märks när du ger mig ett råd och jag känner att det är värt att följa. Att vi är lika är när du blir lugn när jag försöker lugna dig. Hade inte vi varit lika, då hade jag avfärdat ditt råd och du hade avfärdat mina lugnanden. Hade vi varit likadana hade en diskussion varit långtråkig och det fina unika med oss som bortblåst. Men det lilla gemensamma rummet, det är så jävla vackert.
 
När tiderna blir tuffa det är då de tuffa sätter igång.
Jag och mina vänner, mina unika vänner, det är vi som är de tuffa.
 

Kommentarer

  • Rosalinda säger:

    <3

    2013-01-17 | 11:05:21
  • Emma säger:

    <3

    2013-01-28 | 06:04:02

Kommentera inlägget här: