JEJMS

think twice, that's my only advice

T-zone

Kategori:

Fruktansvärt arg, ursinnig. Bubbel, bubbel. Det bubblar i mig. Växlar mellan att definiera bubblet för ångest och ilska. Ilska ångest, sak samma. Jag är vansinnig på alla som inte tycker om mig. TYCK OM MIG!! Bekräftelsehora.nu. Jo man tackar. Minsta tillstymmelse till beteende, kommentar eller handling som inte fullkomligt skriker "jag tycker om dig jessicaaa!", minsta möjliga och min övertygelse är total. Jag är hatad. Jo, det är sant! I know it, I feeeeeeel it!

Meeeeen... Nu är du lättad va? Va, va, va? Det kom ett men. Ja, prisa Gud här kommer skatteåterbäringen, vilken jävla lycka. ... Jag jobbar på det. Hanteringen. Sorteringen. Återvinningen.

Fakk åff!

Kommentarer

  • Amända Sigleffe säger:

    JAG TYCKER OM DIG JÄTTEMYCKET OCH ÄR SÅ GLAD ATT JAG HAR EN SÅ FIN TJEJ I MITT LIV!! SÅ DET SÅ!!

    2013-03-13 | 19:28:06

Kommentera inlägget här: