JEJMS

think twice, that's my only advice

Pinsamt, Konspiration och BytaJobb

Kategori: Allmänt

Nej jag är inget Eurovision/melodifestivalen-fan, MEEEN min mamma lever för't, så mer eller mindre uppdaterad är jag alltid.. Hur som, Danmark vann. När vann vi senast, innan Loreen 2012? 1999 med Charlotte Nilsson, alltså var Sverige värdland 2000, vilka vann då? Olsen Brothers för Danmark, slump eller konspiration?! Va?!
 
Vidare till svt:s reporter live från Köpenhamn. Vad säger ni frågar hon på danska till ett par locals. De berättar att det är omvälvande, obeskrivligt och framförallt oväntat. De upprepar att det var oväntat (till saken hör att jag uppfattar detta och jag är makalöst dålig på att förstå danska). Reportern ställer nästa fråga; Var det väntat? 
HAHAHAHAHAH! Pinligt, som jag skulle tippa att det heter på danska.. Om du är SÅ dålig på språket ställ inte dina intervjufrågor på det, resultatet blir lätt en totalt onåbar ribba, så du vet. 
 
Om man skulle ta och söka som nöjesjournalist på svt och lägga ner det här med betvet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: