JEJMS

think twice, that's my only advice

Jinkx, det finns väl inte?

Kategori: Allmänt

Asså det går för jävla bra här. Hur moderna organisationer fungerar. Så heter boken. Det smattrar om fingrarna så som jag antecknar. Antingen är det för att jag så desperat, vill hitta och lära mig kopplingarna till verkligheten. Vara smart på VFU:n. Eller så är det för att jag tycker det här är så galet intressant. Organisationsutveckling, organisationsförändring, jag dör vad coolt sånt är!

Ikväll åker jag på jobb. Osäkert när jag går av. Egentligen på fredag men jag kommer bli tillfrågad att stanna över helgen och jag kommer inte lyckas att tacka nej. Jag är sämst på att tacka nej. Så ja, inte osäkert då, går av på måndag. Hoppas att någon form av VFU bakas in i dom här dagarna. Men det här är hemligt! Skulle universitet få veta skulle jag få smisk. Inte arbeta på din VFU-plats, aja baja! Bara lära. Lära, lära, lära.

Nu ska jag återgå till mitt superintensiva lärande. Såvida jag inte jinxat det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: