JEJMS

think twice, that's my only advice

Live and let live

Kategori: Allmänt

Praktikant-Jessica. Jag försöker mata in uttrycket VFU, försöker och ger upp. Försöker igen efter skrämsel från skolan, ger upp igen. Omfamna praktikantuttrycket, vare sig du vill eller inte. Har lite hemlängtan efter Bogegatan, tycker bara jag är inne och vänder lite ibland. Sakta har ett hem tagit form i en lägenhet tre trappor upp. I helgen ska det tamigsjutton målas i vardagsrummet med. Utgång är INTE ett alternativ, basta!
 
I övrigt har Näs Street Family fått sig ett litet tillskott. Johannes och Amanda har alltså lyckats fabrikera nåt av det mest välskapta av spädbarn jag skådat på bild. Alicia heter hon. Gullstjärten. Hon skulle ju i och för sig kunna vara så makabert söt på bilderna för att Amanda photoshopat bilderna innan utlämning. Det är ju fullt trovärdigt. Jag menar, en har ju hört att det här med att vara spädbarnsförälder är lite av en dans på rosor. Mycket dötid, och alldeles för mycket sömn. De äter ju bara typ en gång i veckan eller nåt sånt. Ja, jo, finns helt klart en möjlighet att de gröna vårtorna har suddats bort från fotona. Kan inte vänta mig annat förrän jag sett henne med egna ögon..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: