JEJMS

think twice, that's my only advice

Liten tjej..

Kategori: Allmänt

Ungdom 19-25. Jag är 26 vilket i många fall innebär att jag är vuxen. Tack du. Imorgon ska jag jobba, NY på jobbet.. hjäääääääälp! ska jag? menar du mig? Körde ut till Näs så jag inte har så långt att åka imorrn, hoppade högröd in i bilen. Jag blir så VARM när jag är nervös! Pratade högt med mig själv. Peppade, lugnade. När jag tänker blir det för mycket och jag stressar upp mig själv, men om jag pratar högt så kan jag faktiskt mer eller mindre lugna ner mig själv. Lite konstigt kanske men vad gör man inte. Ringde Emma B som lugnade ännu mer. Nemas problemas, piece of cake, lätt som en plätt. Det gick över. Blev ganska snart nervös igen, men till en mer rimlig nivå, inga svettiga vallningar eller andningsvårigheter.. Sova kommer jag nog inte göra så mycket, men det det är okej. Nervositeten lär ju sparka upp mig imorgon bitti, och tröttheten bör däcka mig trots en främmande säng på kvällen. 
 
För övrigt är det en objuden gäst i mitt hus. Den djäevueleeen (typ en halvmeter mellan ögonen) smet över golvet och in under mattan förut när jag skulle sätta på värmen. Tog toffeln och dånade på mattan cirka 623 gånger. Lyfte misstänksamt på mattan... Så sitter det svinet inkilad mellan två golvbrädor! Vågar inte närma mig vidare med risk för eventuella utfall så I left the building. Och nu, när jag kom satt The Beast bakom toalettbordet och hånade. Dånade på med toffeln, men hen är smart och smet in i hörnet. Jag har inte tillräckligt långa verktyg som kommer åt i ett hörn. Möjligtvis är The Beast skadad, jag trodde det men nu är jag osäker föööör..... HEN ÄR BORTA!!
 
Jag har ett problem, jag vet. Jag är för jävla rädd för att avlägsna djävulens avkomma.
Spindlar.
Hela jag låser, varenda muskel fryser krampaktigt.
Ett rop på hjälp.

Kommentarer

  • EMMA B säger:

    JESSICA MIN JESSICA! Inte längre endast en väldigt nära vän, en person som betyder mycket för mig utan även kallad min kära kollega! det hör till att vara nervös, men du har som sagt inget att vara nervös för. Regler/tider lär man sig av att se på ett papper och människor älskar dig direkt när du kommer in i rummet med ett leende på läpparna! Du kan om du vill och det ser vi alla, så tänd lampan och se det själv! Du är så fantastiskt duktig och fin på alla sätt och vis... Och än en gång välkommen i gänget kära kollega, en ära att få jobba med dig <3 DU ROCKAR!!!!!

    2013-10-15 | 11:15:35

Kommentera inlägget här: