JEJMS

think twice, that's my only advice

Mina nya pjux..

Kategori: Allmänt

Shopping, shopping, shopping. Efter en sommar på Stora Karlsö har jag minst sagt tagit igen för förlorad tid i byxorna på en hederlig i-lands-konsument. Beställde ett par pumps från nelly. Vet inte vad jag tänkte på, var på jakt efter ett par utan platå, insåg inte att de jag klickade hem var 11,5:or. Det är för högt för mig. Insåg inte heller att de var ganska spetsiga i tån, inte för mycket så att det blir fult (enligt mig), men tillräckligt för att det ska bli lite för trångt för mina tår. Min tår (fråga mig inte varför) spretar när jag står på tå. Men i mina funderingar på om jag skulle returnera pjuxen så lyckades den lilla djävulen ROSALINDA sitta på min axel. Hon vann fallet och skorna fick bo kvar.
 
PROJEKT 11,5:orna:
Steg 1: Klara av att ha dom på fötterna.
Steg 2: Klara av att stå i dom.
Steg 3: Klara av att gå i dom.
Steg 4: Klara av att gå ut i dom.
 
Jobbar flitigt på steg 1. Om jag tränar duktigt kan vi nog se dom svira omkring på stan runt oktober 2014..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: