JEJMS

think twice, that's my only advice

Psst!

Kategori: Allmänt

Idol är inte vad det en gång var.. Regnet kom. Helt okej. Har kallat solen för skräckboll den senaste månaden. Jag känner inte så för solen i vanliga fall, men huvudvärk och sömnbrist har varit mitt andra namn och då känns skräckbollens bländande ljus som fasan själv. Skallvärken börjar dock släppa och sömnbristen likaså, så det är ju bra! 

I helgen dog min allroundknapp. Den fastnade så röstkommandot hoppade igång hela tiden. I söndags när jag vaknade var den bara död. Ibland tar telefonen en skärmdump när jag använder lås-knappen så den får väl kontakt lite sporadiskt men inte på mitt initiativ. Min kamerarulle är ju verkligen berikad! 

Varför har jag telefonskräck? Tycker aldrig jag vänjer mig! Inte när jag måste vara jag. Att svara på en jobbtelefon är då inget problem, men att vara bara Jessica är som att... ..TA PÅ EN SPINDEL! Känn på den du. Får hoppas att jag vaknar med nyfunnen styrka imorrn när Telefonsamtalet måste ske.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: