JEJMS

think twice, that's my only advice

Dunder och brak!

Kategori: Allmänt

Sjukaste veckan någonsin på den här j*vla utbildningen! Såvida jag inte har förträngt nån vecka för tusen år sen (läs 2). Det är för mycket den här veckan och det är för svårt. Jag är inte helt dum i huvudet för övriga klassisar verkar instämma. Ja fifan, skämskudde på den där uppgiften asså. Och det värsta av allt, DET ÄR BARA ONSDAG!!
 
Pratade med Lotta imorse. Hon frågar hur det är och jag säger som det är... att det jag helst av allt skulle vilja är att sätta mig i ett hörn och lipa i mina ensamhet. "Hur mår du, då?" frågar jag. Lotta blir lite väl barsk i rösten frustar fram ett gäng svordomar lindade kring meningen att hon vill MÖRDA någon, vem som helst. Senare under dagen när Lotta återfått sitt lugn uttrycker hon att hon helt uppriktigt under morgonen varit förundrad över att det inte sker fler mord.
 
Nu närmar jag mig ett slutresultat på nummer 2 av 4 examinationer den här veckan. Igår kväll kunde jag inte sova. Huvudet var ett virrvarr som överröstades av min egen hjärtklappning, efter en stund kom yrseln också. OMG. Om det fortsätter så här resten av terminen lär jag ju dåna in i väggen. Med dunder och brak.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: